Częste pytania (FAQ)

Częste pytania (FAQ)

1. Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy wynosi średnio 2-4 tygodnie, a maksymalnie jest to 6 tygodni. W 90% przypadkach zamówienie dochodzi w czasie 12-24 dni od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.

2. Czy wysyłka pobraniowa jest dostępna?

Nie. Produkty są wysyłane bezpośrednio od producenta z zagranicy i koszt takiej wysyłki znacznie przewyższa wartość samego zamówienia.

3. Czy mogę śledzić swoje zamówienie?

Tak. Zamówienia w zależności od wybranej formy dostawy można śledzić na stronach internetowych:

4. Kiedy dostanę numer do śledzenia zamówienia i gdzie go znajdę?

Numer do śledzenia zamówienia podajemy na życzenie klienta w terminie do 10 dni od daty zakupu. Najlepiej poprosić o swój numer w formularzu kontaktowym na stronie internetowej lub zapytać w wiadomości na jednym z naszych social mediów.

5. Czy mogę dokonać zwrotu zakupionej koszulki? Jeżeli tak to na jaki adres mam ją odesłać?

Przyjmujemy zwroty tylko koszulek niepersonalizowanych (bez nadruku). Koszulka musi być nieużywana oraz posiadać wszystkie metki. Koszulkę prosimy zwrócić paczkomatem na adres:

SZC78M
ul. Szybowcowa 28
70-843 Szczecin
Tel: 500 564 864
mail: sklep@koszulkipilkarskie.pl

6. Chciałbym kupić koszulkę z nadrukiem, gdzie mam go podać?

Wybrany nadruk należy napisać w polu uwagi do zamówienia które znajduje się w formularzu adresowym.

7. Czy nadruki można zamówić z polskimi znakami?

Tak. Robimy nadruki z polskimi znakami. Maksymalna ilość znaków to 16.

8. Co to jest naszywka?

Naszywka jest to dodatkowy emblemat z logiem ligi w której gra dana drużyna. Barcelona – LaLiga, Juventus – Serie A, PSG – Ligue 1 itp.